שאלה:
1.כאשר ממשיכים את אור הכתר, ממשיכים עם בחי"ד. האור הגדול של כתר מתלבש בכלי הזך של כתר. או"ח דכתר נמצא במלכות, בבחי"ד. השאלה היא - האם בכלי הכתר נמצא או"ח דנפש ואור הכתר מלובש באו"ח דנפש ולא באו"ח דכתר, כלומר מלובש באור חוזר הכי קטן?
2 .כאשר ממשיכים בבחי"ד ויש או"ח דכתר במלכות האם הוא מתפשט בזווג הזה לכל הספירות ולכלי דכתר יגיע או"ח דנפש?
תשובה: מה ששמעתי מאדמו"ר זצ"ל, שמכיון שכלי הכתר הוא כלי הזך ביותר, לכן לא צריך עבורו יותר מאשר התגברות של נפש דאו"ח. אבל מאיר בו אור היחידה, מטעם זכותו. עיין בפלחה"ק אות מ"ב באו"ש.
ידידך אמג
1.כאשר ממשיכים את אור הכתר, ממשיכים עם בחי"ד. האור הגדול של כתר מתלבש בכלי הזך של כתר. או"ח דכתר נמצא במלכות, בבחי"ד. השאלה היא - האם בכלי הכתר נמצא או"ח דנפש ואור הכתר מלובש באו"ח דנפש ולא באו"ח דכתר, כלומר מלובש באור חוזר הכי קטן?
2 .כאשר ממשיכים בבחי"ד ויש או"ח דכתר במלכות האם הוא מתפשט בזווג הזה לכל הספירות ולכלי דכתר יגיע או"ח דנפש?
תשובה: מה ששמעתי מאדמו"ר זצ"ל, שמכיון שכלי הכתר הוא כלי הזך ביותר, לכן לא צריך עבורו יותר מאשר התגברות של נפש דאו"ח. אבל מאיר בו אור היחידה, מטעם זכותו. עיין בפלחה"ק אות מ"ב באו"ש.
ידידך אמג
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה